Powered By Blogger

sâmbătă, 20 iulie 2013

Amintiri..

Buna...ar trebui sa fie o zi de vara superba dar din pacate bate vantul si este urat...am un bebelus in brate, esste verisorul meu..ma uit la el si vad ca este asa cuminte, dragalas, adorabil..imi doresc sa fiu din nou mica, sa nu am griji, sa nu imi pese de ceea ce se intampla..dar am crescut si viata este asa cum ni'o facem noi. Zambim printre lacrimi, avem un zambet fals uneori...dar odata toate se vor sfarsi, nicioada nu vom uita clipele din copilaria noastra...zilele in care stateam cu toata gasca in fata blocului si jucam ascunsa, prinsa, etc..niciodata nu vom uita...sau primul iubit, woaw ce fain era..dar acum cand imi aduc aminte rad de una singura de cat eram de "prostuta"...aveti grija de voi si va poop...aveti grija de voi pana data viitoare.:D :P

2 comentarii:

  1. Timpul a trecut, noi am crescut, copii din jur ni se adreseaza ades cu tanti / nenea :)) , au aparut grijile, problemele, dar important e sa pastram acel colt de copilarie in inima noastra. nu trebuie sa sa uitam ca atata vreme cat avem parinti, tot copii suntem. ai grija de tine, si nu inceta sa zambesti . te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Sammy...trebue sa pasim cu fruntea sus si sa avem incredere in noi...poopiki :)

      Ștergere