Powered By Blogger

luni, 2 mai 2011

Declaratie... -***-

     Dragul meu...din nou am venit in casa Ta,aici este atata bucurie,este atata dragoste intre oameni.Simnt ca esti prezent aici...Cu credinta vin naintea Ta pentru ca eu stiu ca ma ocrotesti cu dreapta Ta biruitoare.
     Tata,vreau sa iti multumesc pentru ca ma iubesti si pentru ca sunt fiica ta...scumpul meu stiu ca vei veni si ne vei rapi asa cum scrie in cartea sfanta...ne vei rapi acolo in tara Ta unde Tu domnesti pentru vecie si esti imparatul tuturor fapturilor vii de pe acest pamant.
     Dupa ploaie si furtuna va veni o zi mai buna pentru ca Tu,Isuse esti vesnic si stii sa trimiti binecuvantari si ne iubesti,Tu ne veghezi si ne binecuvintezi in fiecare zi si iti reversi harul tau peste noi.Tata,TU ai murit pe lemnul crucii de pe dealul golgotei,dar stiu ca sunt copilul tau.De cand te-ai jerfit pentru mine viata a fost schimbata.
     Vreau sa iti multumesc ca la calvar miai sters pacatul m-ai eliberatde tot ce era rau si ca m-ai mantuit.De nu ar fi Golgota nu asi sti ce-i dragostea,nu-asi sti ce-s bucurii nici zambet de copil,deaceea vreau sa iti multumesc pentru fratii si surorile mele...MULTUMESC
                                                                               SFARSIT  :)
                                                                                                       By Lary:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu