Powered By Blogger

marți, 3 mai 2011

Dragul meu,

     Unele lucruri nu se pot exprima prin cuvinte de aceea am decis sa iti scriu...Ma simnt mult mai libera atunci cand iti scriu decat sa iti spun la telefon sau fata in fata.Poate tiam mai spus,tu esti singura persoana caruia pot sa ii spun tot ce am pe suflet si ce ma doare...Unele lucruri nu pot fi spuse nici familiei si nici tie....
      De cand team cunoscut pe tine sunt alt om,ma comport altfel.De cate ori vorbesc cu tine ma simnt libera de tot ce este in jurul meu,de ce esti asa de departe de mine?De ce trebue doar sa vorbim?De ce nu ne putem vedea,vorbi fata in fata?
      Cateodata cand imi aduc aminte de ce a fost intre noi incepe sa imi curga cate o lacrima de cristal din ochi....
      Stau si ma gandesc"De ce eu?..De ce noi trebue sa fim in povestea aceasta?Stau seara si ma gandesc la mine,la tine,la noi...parca a fost scris sa se intample asta.Dar din pacate asta este viata din ziua de azi...tot ce avem mai scump trebue sa fie departe de persoana iubita...Mie dor de tine,Mie dor de noi..:)
                                                                                                                                        cu drag lary:)

4 comentarii:

  1. sa te uiti ,la postarea de mai jos, ti-am scris ceva., sunt lavi:D sper ca stii

    RăspundețiȘtergere
  2. nu iti face griji Dumnezeu are pregatita pentru tine o persoana speciala :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate ești o persoană care se roagă și care totuși nu primește răspuns chiar la una dintre cele ma importante rugăciuni pe care ai făcut-o vreodată. Nu ne ascundem: ne întrebăm, ce face Dumnezeu?Un lucru să ne fie clar: Dumnezeu răspunde întotdeauna rugăciunilor copiilor Săi dar Dumnezeu nu are doar două sau trei tipuri de răspuns. Dumnezeu are mult mai multe idei decât noi .
    Deși nu îți spune detalii pentru situația prezentă El știe mult mai bine decât tine ce este bine pentru tine în situația actuală. Poate tu crezi că un anumit răspuns ar fi fost bun însă Dumnezeu știe mult mai bine ca tine care răspuns ar fi fost bun și care nu. Si eu spun deseori „dacă s-ar fi întâmplat … ar fi fost bine” dar depinde cum definești acest „bine”. Ceea ce tu consideri bine poate fi de fapt un mare rău. Dacă Dumnezeu ne-ar asculta toate rugăciunile „bune” probabil că ne-am afla în mormânt. Dacă Dumnezeu ne-ar fi ascultat toate rugăciunile ar fi trebuit să repetăm acest ciclu (moarte, înviere) de sute de ori [Iov 37:19]
    fii mereu increzatoare si optimista. "Ce-i al tau, e pus de-oparte"

    RăspundețiȘtergere
  4. lavinia iti multumesc pentru incurajare :) deasemenea si tie samy iti multumesc mult:) G.B.U

    RăspundețiȘtergere